V kauze Šincl zmizel zdravý rozum

Chci  se důrazně ohradit proti pátečnímu článku v deníku Právo (vydanému i na Novinkách) nazvanému "Babiš má svoji podnikovou policii".  

Autor postavil celý svůj "investigativní" materiál na tvrzení, že "nelze vyloučit", že mi podrobnosti o poslanci Šinclovi připravili lidé, kteří se dříve živili jako elitní detektivové. Myslím, že se tomu říká cucání z prstu.

Chápu, že se noviny špatně prodávají, ale jejich obsah by podle mě neměl být postaven na fantasmagoriích. Žádnou policii nemám. Agrofert má stejně jako řada jiných i nadnárodních firem svou bezpečnostní divizi. Jejím úkolem je chránit majetek společnosti, tedy střežit objekty a dohlížet na to, aby zaměstnanci firmu neokrádali.

Představa, jak se tihle lidé z bezpečnostní divize ze dne na den přeorientují z ochrany firmy a "pověsí" se na poslance Šincla je podle mě spíš chorobná, přesto ji pan redaktor čtenářům předkládá jako hotovou věc, tedy s oním spojením "nelze vyloučit", to aby se celý tento nesmysl posvětil.

Tak tedy ještě jednou: Pan Šincl mě v úterý ve sněmovně bezprecedentně napadl s tím, že mám nějaké zájmy v pojišťovnictví. Ve středu ráno jsem si nechal z veřejných zdrojů, tedy z monitoringu médií, zaslat články o tom, kdo pan Šincl, který sedí bez vědomí tohoto národa už devět let ve sněmovně, vlastně je.

Na středečním jednání jsem mu řekl, co si o něm na základě těchto otevřených zdrojů myslím. Pokud někdo ve spolupráci s pojišťovnami připravuje návrh, který je výhodný pro pojišťovny, myslím, že mám na svůj názor právo. Navíc jsem jej panu Šinclovi řekl na uzavřeném jednání a neprezentoval ho na schůzi sněmovny tak, jak to učinil pan Šincl.

Média pak udělala kauzu z článků z médií, které překřtila na "složku". A kvůli čtenosti ženou kauzu až do extrémních nesmyslů. Doufám, že čtenáři mají vlastní rozum. Neexistuje žádná složka, neexistuje žádná Babišova policie, existuje jen podezření hraničící s jistotou, že pan Šincl chtěl svým návrhem pomoci pojišťovnám. Náš návrh vrací lidem peníze jak od pojišťoven (pan Šincl byl zaměstnancem jedné z nich, což mám z otevřených zdrojů), tak od makléřů. Jde o miliardy a v tom je ten problém. Doufám, že i tady zvítězí zdravý rozum a Šinclův návrh, ať je pan Šincl kdokoli, poslanci nepodpoří. 

Andrej Babiš

Autor: Andrej Babiš | pátek 19.6.2015 14:56 | karma článku: 46,88 | přečteno: 17211x
  • Další články autora

Andrej Babiš

(Ne)dostupné miliardy z daní

9.5.2016 v 15:43 | Karma: 27,01

Andrej Babiš

Jak je to s dluhem?

15.2.2016 v 11:18 | Karma: 33,93

Andrej Babiš

Kdo zbytečně plácá o DPH?

8.2.2016 v 14:46 | Karma: 32,33

Andrej Babiš

O EET bez fantazírování a omylů

29.5.2015 v 13:23 | Karma: 32,87

Andrej Babiš

Mýty a fakta o biopalivech

21.5.2015 v 15:57 | Karma: 34,22

Andrej Babiš

Demagog Kalousek zmátl i Demagog.cz

26.3.2015 v 15:05 | Karma: 34,89
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik