Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

estrellia

18. 9. 2012 17:43
s kůží na trh

Ráda bych Vám vyjádřila podporu, hned několik lidí, co Vás zná blíže mi řeklo že jste "rovný chlap co drží slovo" :-). Lidem budou vždy vadit Vaše úspěchy, zejména tady na těchto diskuzích je spousta závistivých a zakomplexovaných lidí. Ale naštěstí blogy nečtou jen oni. A co byste to byl za  lídra strany, kdybyste se lidí bál, že jo...chtěla bych tady vidět bloggera  Nečase! Přeji hodně úspěchů  :-)

0 0
možnosti

Lucie Paceltová

18. 9. 2012 12:27
Vážně mě zajímáte, budu "Vás" ráda číst.

PS: Viděla jsem One Man Show s Vámi, protože mě zajímalo, co tam budete říkat. Ale ten moderátor mě opět přesvědčil, že má v hlavě leda piliny, už se na něj dívat nebudu, ztráta času. Obdivovala jsem Vaši trpělivost s ním R^

1 0
možnosti

XBadboyX

17. 9. 2012 14:06
Zdá se .....

že některým diskutérům vadí více to, co pan Babiš vlastní, než to, o čem píše. Vždyť je to pravda a je do nebe volající, když stranám, které za dva roky nic, ale lautr nic neudělaly, platíme minimálně půl miliardy ročně.

1 0
možnosti

racek612

17. 9. 2012 12:59
Problém...

Pan Babiš má jeden velký problém, je miliardář. Nachci hodnotit jak si své peníze vydělal, nevím to. Bohaté a úspěšné lidi nemají obyčejní lidé rádi, proto mám pocit,že pan Babiš nemá v politice šanci. Být miliardář není moc výhodné, v Českých podmínkách má stejný význam slovo zloděj, bez ohledu na to jestli je to pravda nebo ne...

1 0
možnosti

strycek-Joe Ltd.

17. 9. 2012 10:17
Nejprve Babiši vraťte

co jste nakradl

3 0
možnosti

AsistentprofParkinsona

17. 9. 2012 10:35
Re: Nejprve Babiši vraťte

Pan Babiš si nic nenakradl, pan Babiěš si vše poctivě vypodnikal;-D

1 0
možnosti

josefl

17. 9. 2012 0:16
Nevím ale

Nějak jsem si po přečtení toho blogu vzpoměl na přísloví které říká: zloděj křičí chyťte zloděje. Tím víc se mi dere na mysl, když vidím jací lidé kandidují do krajských voleb za stranu ANO. Je tam hodně těch, kteří jsou spojeni s různým cucáním veřejných rozpočtů. Takže korupce v ostatních stranách je mrtvá, ať žije nový král, strana ANO.

3 0
možnosti

paveldopeklazajel

17. 9. 2012 1:39
Re: Nevím ale

za babise evidentne pise ty prispevky ten jeho pr manager, ta dikce a styl je nezaměnitelný...

http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=165095

0 0
možnosti

Deratizátor vulgo Krysařík

16. 9. 2012 22:23
Súdruh Babiš!

Čo je to také - nechtěný poslanec?8-o?

1 0
možnosti

kral

16. 9. 2012 22:58
Re: Súdruh Babiš!

To je takovy poslanec, do ktereho jeho strana verejne a nahlas kopne a plivne, ovcem stejna strana nema nejmensi problem si vyinkasovat od statu penize, za to ze tohoto poslance ve svem stavu ma.

2 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik