Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pana Babise respektuji jako uspesneho podnikatele který mnoho dokazal. Podnika v odvetvi které je jedno z nejtěžších, dava spouste lidem praci a pro budoucnost republiky je primo klicove. Bez aut se obejdeme, bez jidla ne. Chapu i jeho motivaci pro vstup do politiky a jeho názory jsou mi velice blizke, byt jsem asi o trochu vic pravicove naladena . Jediny mechanizmus, jak vyeliminovat z politiky ruzne Daliky, Janousky, Ritigy.....je prima demokracie.Pokud by pan Babis dokazal lidi presvedcit, ze je to jedina volba pro budoucnost, udelal by pro republiku vic, nez kterakoliv jina historicka postava.

0 0
možnosti

Dobrý den,

především Vám chci napsat, že pochopím, pokud mi neodepíšete. Buď si to nepřečtete nebo prostě na takovéhle věci ani nemáte čas. Rozhodla jsem se, že to přesto zkusím. Tento příspěvek se vůbec netýká tématu, o kterém píšete.

Zajímalo by mě, co si myslíte o tom, že byl z diskuze smazán můj příspěvek. Přesná citace:

"Můj příspěvek zmizel, ačkoli byl napsán zcela slušným způsobem a napsala jsem jen a pouze pravdu.

Město pomohlo těmto lidem k městskému bytu. Většina ostatních bytů v tomto paneláku bude zřejmě v osobním vlastnictví.Tím, že město pomohlo této jedné rodině, naopak způsobí hodně starostí a neštěstí jejich sousedům. Protože ceny jejich bytů v den nastěhování klesnou cca o 50% a byty na stejném patře se stanou zcela neprodejné. Takže závěr:

Město pomohlo jedné rodině, zároveň uškodilo mnoha jiným rodinám v tomto paneláku, těžko budou prodávat byty a stěhovat se pryč, jelikož byty budou moct prodat pouze hodně pod cenou. Cenzore, prosím o odpověď. Je na mém příspěvku něco sprostého? Je na něm něco nepravdivého? Je k tématu? Smazání nechápu8-o"

0 0
možnosti

Odpověď od cenzora jsem nedostala. Jedná se o příspěvek na téma o rodině s paterčaty. Přečetla jsem si důvody smazání příspěvku a smazání toho mého nechápu o to víc. Na mém příspěvku není nic, co by odporovalo pravidlům. Nehaním ani cikány ani rodinu s paterčaty. Je ale skutečnost, že pokud se někam nastěhují cikáni, kteří mají 6 dětí, 2 chůvy a jistě spoustu příbuzenstva, tak ceny bytů okamžitě klesnou. 

I o tomto se musí mluvit, protože mlčení nepomohlo a dovedlo nás všechny do situace, v jaké jsme. K nenávisti vůči cikánům. Ti lidé v okolí ubytoven a městských bytů obsazených cikány jsou frustrovaní čím dál tím víc. A ti lidé v okolí nejsou jen sociálně slabí. Velké procento z nich patří do tzv. střední třídy.

Chcete jít do politiky. Já zatím o Vás vím příliš málo. O tom koho budu volit rozhodnutá nejsem. Ale pokud Vaše noviny začnou pojmenovávat věci pravými jmény a přestane nesmyslná cenzura, tak Vám budu držet palce.

0 0
možnosti

Chlapče, tímhle bojem proti všem si voliče pouze odeženeš.Já jsem první.Hmmm?:-)[>-]

0 2
možnosti
Foto

Uz nemusite psat blog. Dejte to v klidu na prvni stranu. Nebo je tady vice ctenaru? ;-)

0 1
možnosti
Foto

Ale jinak s vasim clankem souhlasim, mam stejny nazor.

1 0
možnosti

:-)  Nebudu se Vás, autore ptát, jako předcházející diskutéři kdo Vám to psal. Pořád jsem Vám fandil, ale dneska jste střelil kozla. Vždycky jste bojoval nesmlouvavě proti korupci, rád jsem se na Vás díval, jak jste do toho bez obalu řezal, tak nemohu pochopit, proč se Vám nelíbí současná provizorní vláda. Zeman slíbil, že ji položí, a tak učinil. Je Vám doufám jasné, že konečně se ledy hnuly, policie začíná pracovat, politické krytí přestalo fungovat, korupce, proti které vehementně bojujete se řeší,no.... není to dobré?  Mně se to líbí, Zemanovi fandím, jede jak pila ! !!

2 4
možnosti
Foto

Já bych tak jistý nebyl. My, obyčejní lidé, jsme informováni kuse a mnohdy i klamně a účelově a proto je velmi nezodpovědné na základě zpráv, které se nám předloží, dělat nějaké závěry.

3 1
možnosti

D69a48d61a28k 59P68e53t35r

10. 7. 2013 18:19

Pane nový majiteli, který redakor vám to příkazem napsal?

1 2
možnosti

Už tě nebavilo korumpovat politiky, tak se cpeš rovnou ke zdroji co. :-P Proč jsi tak nenažraný?

1 2
možnosti

zemanova "vlada" je jen pucisticka "vlada", ala klement gottwald, nic vic nic min - a nejvetsi sok je videt, jak se nasi zastupci, nami zvoleni poslanci k zemanove puci stavi.

ps, cssd, komuniste a bartovci pochopitelne zemanuiv puc odsouhlasi, takze abychom volbou zemana opet nevolil naposled.

1 2
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že cca 60% voličů jsou omezenci a tupci (to je psychologický průzkum), tak bych tu slavnou demokracii tolik nevynášel.

1 0
možnosti
Foto

TAK JESTLI TOTO admini nedají do výběru, tak pak...dostanou výpověď. Jinak někdo, kdo si koupil média a naklonil si je sobě bude to podobné vyčítat druhému...dobrej demagogo tento pan Bloger

1 2
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik