Sobota 25. března 2023, svátek má Marián
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 25. března 2023 Marián

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HrH

je mi to lito

po 15 letech stravenych v zahranici jsem  naivne doufala ze zde najdu zdravou spolecnost ktera bude plna energie a  planu do budoucna.. a co jsem nasla... system ktery je tak nepruhledny, ze nikdo nevi co se vlasne deje, spolecnost ktera je znechucena ze vseho kolem a co zde kvete je korupce, agrese, zavist a bezohlednost......

0/0
22.10.2012 22:47

zipx

čirý populismus

směs pravd, polopravd a účelových lží. Tak například daně u nás platí zejména zaměstnanci s průměrnými a nadprůměrnými platy. to jsou ty ovce ke stříhání pro které není úniku. Daň z příjmu u podprůměrných platů je žádná nebo minimální. To je jedna z příčin proč u nás jednak vybíráme málo daní a současně motivujeme zaměstnavatele masově využívat minimálních mezd.

+1/0
24.9.2012 12:36

echo.3.

Novodobé, podezřelé multimilionáře a miliardáře nečtu

a ty s puncem KSČ nebo Stb už vůbec ne.

.       :o((

Stějně to za ně tvoří převážně najatí pisálci.

+2/0
20.9.2012 21:20

81honza

Re: Píšete, že se zvyšují ceny pohonných hmot.

babiš asi nebude pro zrušení svých dvou zdrojů příjmů, protože bez biosra.ek v palivech a zemědělských dotací by už dávno zkrachoval

0/0
20.9.2012 13:07

81honza

Re: Že by na obzoru

jeho rodiče pravděpodobně platili daně a pojištění, takže mateřská ani přídavky nejsou dotace.

0/0
20.9.2012 13:06

Tomáš Jasný, PhD.

Re: Že by na obzoru

predpokladam, ze jste taky zlodej, kdyz vasi rodice vyuzivali materskou nebo pridavky na deti nebo jste vy sam studoval ve statni zakladni nebo stredni skole ... nebo se mylim?

0/0
20.9.2012 9:43

Jubilejní 20. nick -cenzuře zmar

Stát nechat zkrachovat,

i s dotovaným Babišem, a začít znovu.

+2/0
20.9.2012 9:20

Zastavit stát !!!

Re: Že by na obzoru

nutno dodat, že nakradených miliard. Protože dotace nejsou nic jiného než krádež.

+3/0
20.9.2012 9:16

Zastavit stát !!!

Proboha, to je snůška nesmyslů

Navíc bych rád znal skutečného autora textu. Co vím, tak Babiš v podstatě psát česky ani neumí. Nechápu, kdo mu to může baštit. Tenhle člověk nás obírá o desítky miliard ročně a stále je mu to málo. ;-€Rv

+3/0
20.9.2012 9:15

zeolit

Nejsem žádný daňový expert, ale

v médiích jsem se už dávno dočetl, že nikde na světě, žádný stát nedokáže vybrat 100% daní. Domnívám se, že ČR je dobrý průměr. Uvítal bych od pana Babiše určitou objektivitu. Mohl by si zjistit, kolik % daní se nevybere např. v Itálii. Je nefér z naší země dělat tu nejhorší, a to po všech stránkách. Myslel jsem, že pouze Češi jsou v sebemrskačství nepřekonatelní. Zjišťuji, že i Slovák, který žije s námi, pochytí od nás to horší...

+1/0
20.9.2012 8:35

péťovakobyla

Klaus byl na stážích v zahraničí,

a při jedné z niách v USA si vzal svou ženu Livii.

0/0
19.9.2012 17:35

Levicovy.Pravnik

Pane Babiši

Vaše rodina byla pod dohledem StB. Váš otec a vy jste mohli dělat obchody po světě a pak jste kontakty využil po roce 1989. zdroj.svazky StB

+2/0
19.9.2012 16:57

Pietrolini

Re: Nechat kleknout stát,byť za vedení ONĚCH

Pod pojmem "nechat padnout stát" si zjevně představuju něco zcela jiného,než tady popisujete. ;-)

0/0
19.9.2012 16:01

xfilesbrno

jo Babiš-poctivostí k miliardám??

Jen politická agitka, ukázat se předvolebně, je mi z takových jako je autor tohoto článku na zvracení. Řešení je jednoduchý, budou nízké a daně a zárověň vysoké tresty pro ty co se daňové povinnosti snaží vyhnout. Pak daně raději každý zaplatí, bude menší problém s jejich výběrem , a nikdo nebude pančovat např. lihoviny, neb se mu to nevyplatí.. Co vy na to, hm??? Zároveň by nízké daně mohly přilákat zahraniční investory a firmy a tímpomoct státnímu rozpočtu ČR..

+2/0
19.9.2012 14:08

hovn

Že by na obzoru

nový expert na všechno. Když už ten stát ocucáváte kde se dá, ušetřete nás laskavě svých mouder a v tichosti se radujte ze svých miliard.

+4/0
19.9.2012 13:09

G3000

Píšete, že se zvyšují ceny pohonných hmot.

Není to náhodou i díky přimíchávání biosložek? A měl bych na Vás dotaz, jaký máte názor na dotace - pokud zrušit, tak možná máte můj hlas:-)

+6/0
19.9.2012 11:21

karel_vvv

Re: Hlavně že p.Babiš

Přesně tak to bylo. 101 koupených rukou se zvedlo. Dokonce se kvůli Babišovi speciálně sešli na poslední schůzi.

+2/0
19.9.2012 10:36

karel_vvv

Re: A mě se na tom

Celníci "dřou jako koně" - snížením hranice pro výběr DPH na 22 euro musí zvládnout miliony balíků z USA a Číny, kde dneska rozumný člověk kupuje všechno přes internet - od oblečení, bot, sportovních věcí až po optiku, elektroniku atd. Každý si na to nechá napsat "Gift" nebo cenu 10 euro, takže se všechny balíky musí otevírat a naceňovat. Jako za bolševika.

0/0
19.9.2012 10:33

karel_vvv

Nechat bestii chcípnout je jediná možnost

Jedině tak to lze opravit - jako to udělal v Americe Reagan - sebral státní správě peníze. Třeba ve veřejném zdravotnictví se mu pomstili vypuštěním bláznů do ulic a odejmutím podpory invalidům, ale vysoké platy si ponechali.

Tak to dopadne i tady - jakmile bude méně peněz pro státní správu, bude ubývat jakákoliv vnější funkce, ale peníze do nich potečou pořád. Jak tady někdo už psal, celá bolševická státní správa měla dostat ban do konce života, to se nestalo, a tak to teď podle toho vypadá.

Co se děje může být i cílená operace - zničit český stát, aby obyvatelstvo souhlasilo s postupnou okupací Bruselem, který to prý bude dělat lépe. Což jsme už viděli dostatečně - třeba biopaliva pro Babiše, FVE, biomasa, zákaz žárovek, fondy EU - základ korupce.

+1/0
19.9.2012 10:26

MychalB.

Re: Vyřeší to povinná volební účast daná zákonem

Jistě, proto taky níže píšu, že v okamkžiku zavedení povinnosti jim to budu bojkotovat tak, abych měl čárku za účast, přesto, že jinak se voleb účastním dobrovolně a volím platným způsobem.

Co se týká rozdávání volebních lístků až ve volební místnosti, tak z hlediska ekonomického se to jeví být rozumným, bez diskuze. Jenže např. u voleb do PSP vidíš kromě pár čelních představitelů strany ať už na státní či krajské úrovni kdo je na kandidátce právě až na tom lístku. A teď si představ, že to lidi začnou louskat až za plentou...

0/0
19.9.2012 10:24

jmajaku

Re: Hlavně že p.Babiš

V tom pripade se musim pana Babise zastat.Dela a vyuziva jen to co mu nesmyslna,kratkozraka a hloupa direktivni politika" klaunu" z Bruselu vlastne povoluje a doporucuje. Ale to je jako ruzna direktivni politika s obnovitelnymi zdraji.

Na tu budeme doplacet leta a opet,jak je to u politiku v EU a konecne i u nas,nikdo nebude zodpovedny.

Vsichni politici a jeich rodiny by meli byt hmotne zodpovedni za politicka rozhodnuti.

0/0
19.9.2012 9:59

Paeris Kiran

Re: Vyřeší to povinná volební účast daná zákonem

Už tak je plýtvání energií vůbec do té místnosti chodit. Tím že by člověk zůstal ležet by ušetřil podstatně víc prostředků a bylo by možné defacto ušetřit i zcela zbytečnou spotřebu papíru a inkoustu na hlasovací lístky.

JEjich výroba taky zcela zbytečně stojí peníze které by stát mohl ušetřit a použít k splácení dluhů místo aby ty papíry zbytečně rozdával všem... ať jsou přítomny pouze v hlasovací místnosti. Vyjde to levněji.

Je třeba v první řadě omezovat veškeré výdaje a spotřebu státu.

0/0
19.9.2012 9:52

MychalB.

Re: Pane Babiši, tohle přece vichni víme.

K volbám chodím dobrovolně a do urny vhazuju příslušný volební lístek podle mého vlastního uvážení. V okamžiku, kdy to dostanu befélem ze zákona, budu tam vhazovat prázdnou obálku nebo obálku s reklamním letákem do supermarketu. Čárku za účast mít budu a všichni budeme šťastně žít až do smrti :-P

0/0
19.9.2012 9:50

MychalB.

Re: S článkem

Ale no ták, tenhle poctivý člověk daně určitě "neoptimalizuje" ;-D

+1/0
19.9.2012 9:47

MychalB.

Re: Daně nechce platit nikdo

Ještě má dividendy z ČEZu a Budvaru ;-)

+1/0
19.9.2012 9:46

MychalB.

Re: Vyřeší to povinná volební účast daná zákonem

Dokud bude možno chodit za plentu, a ne jak za socíku, tak můžou dát povinně volit třeba každý třikrát a stejně jim tam třikrát můžeš vhodit v obálce třeba reklamní leták ze supermarketu ;-)

+1/0
19.9.2012 9:45

Paeris Kiran

Re: Nechat kleknout stát,byť za vedení ONĚCH

Aby ste opravil roztrhané trubky tak skrz ně nemůže dál pouštět vodu...

Musíte tok vody zcela zastavit a buď zalátat díry a nebo trubky zcela vyměnit... ale voda skrz ně nemůže v tu chvíli téct ani v jednom případě.

A se státem je to stejné... aby ste mohl "opravit trubky" kterými tečou peníze v jednotlivých segmentech tak by ste napřed musel přívod peněz do těch segmentů zcela zastavit.

"dostat ty lidi of válu" nestačí a maximálně povede k miniaturním změnám... nechat kleknout stát je jediné řešení k jeho opravě... bohužel to se třeba v 89 nepovedlo. Stát jel pořád dál, vyměnilo se pár politických figurek a státní správa zůstala prolezlá korupcí... mělo dojít k totálnímu rozpuštění státní správy s tím že všichni kdo v ní byli před rokem 89 dostanou zákaz působit ve veřejné správě. Bohužel k tomu nedošlo... stejný postup by byl nutný k její opravě nyní.

Dělat cokoli menšího vyrobí jen nepoužitelný paskvil.

+3/0
19.9.2012 9:37

Paeris Kiran

Re: Vyřeší to povinná volební účast daná zákonem

Pouze pod podmínkou že budu moci vhodit do volební urny prázdný list... s tím že pokud těchto prázdných listů bude alespoň půl procenta tak bude v parlamentu prostě zcela prázdné křeslo které se vždy při každém hlasování bude počítat jako přítomný ovšem nehlasující poslanec.

(A až bude mít tyto prázdná křesla nadpoloviční většinu tak tu žádná vláda dál nebude a nebudou se schvalovat žádné nové zákony...)

koukal sem se na výbět všech politických stran... nehodlám volit ani jednu. To ať tu raději nevládne vůbec nikdo než ten výběr co se nabízí.

0/0
19.9.2012 9:30

František Vítek

Re: Hlavně že p.Babiš

A lobbování, lobbování znáte? Kolik těch hlasujících tehdy Babiš podplatil, aby to prosadili pár minut před rozpuštěním sněmovny zcela mimo téma?

+4/0
19.9.2012 8:46

Rupert

Re: Hlavně že p.Babiš

Babiš seděl naklonován v parlamentu a  všemi svými osmdesáti končetinami hlasoval pro.

+1/0
19.9.2012 8:42

Maryša Šárecká

S článkem

by se dalo souhlasit. Jen mám pocit, že vy jste zrovna ten člověk, který si dodržování pravidel a kontrolu představuje ale "vocaď pocaď.

+5/0
19.9.2012 8:39

Gibon

Vyřeší to povinná volební účast daná zákonem

Řešení je, povinná volební účast voličů ve volbách. Zákonem daná,

hl.páci zůstavají doma a tudíž volí jenom členové, příznivci a naivkové,

kteří naletí na hesla, kterými oblepují bilbordy (ostatně je to právě z

peněz, co z rozpočtu unikají)

0/0
19.9.2012 8:35

Gibon

Re: Pane Babiši, tohle přece vichni víme.

Řešení je, povinná volební účast voličů ve volbách. Zákonem daná, hl.páci zůstavají doma a tudíž volí jenom členové, příznivci a naivkové, kteří naletí na hesla, kterými oblepují bilbordy (ostatně je to právě z peněz, co z rozpočtu unikají)

0/0
19.9.2012 8:33

František Vítek

Re: Hlavně že p.Babiš

Vždyť si ten zákon taky Babiš sám prosadil - schválně si zjistěte za jakých okolností ten zákon prošel ;-€

+6/0
19.9.2012 8:29

jasnavec

Re: Pane Babiši, tohle přece vichni víme.

souhlasím, ale ten, kdo poukazuje na chyby, by měl zároveň sdělit řešení. Nějak jsem ho v textu pana Babiše nepostřehl, kromě obecně známého názoru, že státní správa pracuje špatně.

0/0
19.9.2012 8:26

Rupert

Daně nechce platit nikdo

U nás je to dovedeno k dokonalosti. Když tak poslouchám jak si různí řemeslníci libují kolik let už nejsou v zisku, nedívím se následkům. Rozmlácené silnice a nepořádek okolo tratí jsou jen nejvíce vidět a cítit. Proč to jinak vypadá v Rakousku, Německu, Británii a o Beneluxu nemluvě, si každý musí odpovědět sám. Jen připomínám, že stát nemá jiné peníze než ty, které vybere na daních.

0/0
19.9.2012 8:24

picky

A mě se na tom "líbí" to,

že se celníci ohrazují proti obvinění z nečinnosti. Že dělali co mohli, seč jim síly stačily. To myslí jako ty zaparkované dodávky různě kolem silnic, které tam stojí bez pohybu celý den? A pochrupující osádka? Nebo ty, co na hranici s PL kontrolují, zda v osobním autě nevezete náhodou víc než 20 l nafty z PL v kanystru protože parta rozkrádačů v čele s ministrem financí znepříjemňuje lidem tohoto státu život jen jak je to možné?

+4/0
19.9.2012 8:17

bohacovajarca

Re: Hlavně že p.Babiš

Ok, souhlas, bez příspěvků na biopaliva by cena PM možná (opak. možná) byla nižší,ale není to opět o nějakých zákonech? O tom, že pro takové zákony musela zvednou ruku nějaká politická strana či strany? A že by se to třeba jiným zákonem dalo změnit? Takže Babiš jenom sklízí ovoce, jelikož mu to umožňuje pro něj dobře nastavená legislativa, ne?

0/0
19.9.2012 8:09

Michal007

Hlavně že p.Babiš

umí vybírat od státu dotace na biopaliva, jež jsou zločinem proti lidskosti.

+8/0
19.9.2012 8:05

bohacovajarca

Re: Pane Babiši, tohle přece vichni víme.

Ano, víme, jistě, že víme, ale je potřeba, aby se to pořád připomínalo, psalo, říkalo, řvalo nahlas!!!!! Aby si to lidé v naší zemi uvědomili, že systém nastavený stranami ODS, TOP09, ČSSD není v pořádku, je špatný, prohnilný, nedůsledný, ekonomiku a život v ní dusící!!!! PŘIPOMÍNAT pořád dokola, dokud se do vedení země, státu nedostanou lidé, kteří mají skutečně něco v hlavě a kteří se nebojí řezat do zlodějen, levot a korupcí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
19.9.2012 8:03

Pietrolini

Nechat kleknout stát,byť za vedení ONĚCH

je dost krátkozraké řešení. Pro začátek by stačilo je dostat od válu a prošetřit všechna zvěrstva. ;-)

+1/0
19.9.2012 7:54

jasnavec

Re: Pane Babiši, tohle přece všichni víme.

omlouvám se za překlep.

0/0
19.9.2012 7:48

jasnavec

Pane Babiši, tohle přece vichni víme.

0/0
19.9.2012 7:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS