Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem dočetl první odstavec odpovědí toho rozhovoru začal jsem lomit rukama, hořekovat a volat: Ježíši Kriste, proč? Za co pane Bože za co? A taky. Proč k tomu muselo dojít? Proč jen, proč? Proč jej tam nenechali? http://www.klaus.cz/clanky/3259

Ne, nezbláznil jsem se. Ulpěl jsem totiž na těchto dvou větičkách: "Zahájili jsme velmi liberálními reformami. Z DŮVODU PŘEDČASNÉHO UKONČENÍ FUNGOVÁNÍ MÉ DRUHÉ VLÁDY a z důvodu adaptace na vstup do Evropské unie se tento proces zvrátil v něco úplně jiného".

Chtěl jsem napsat ucelenější názor, ale nějak mne přešla chuť. Možná se k tématu vrátím na Silvestra. A i kdyby ne - chleba už stejně nikdy levnější nebude.

3 1
možnosti
PK

P42a97v49e44l 79K28u37r15a85l

18. 12. 2012 15:24

Copak pane Babiši? Už se vyřešilo že od vás nechtějí brát supermarkety pečivo?

16 4
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik