Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezká téze:

"Nedal jsem ani na řeči médií, ani na řeči politiků a po dvou letech se naše hnutí (původně sdružení) dostalo s docela slušným výsledkem do sněmovny".

Ale v tom případě, jak to, že teprve Vámi objednaný průzkum u ppm faktum v srpnu 2013 vám poprvé přiřkl 5%.

Jinak gratuluji, majlant vynaložený na ten průzkum, se vám přinejším tak desetkrát zhodnotil. Možná nejefekitnější investice, kterou jste kdy udělal.  

Řekl bych,že bez toho průzkumu byste dnes se sestavování vlády neúčastnil.

1 5
možnosti
LV

Závist je hrozná vlastnost, víte kolik dala ČSSD do kampaně minulé volby?

5 1
možnosti
JH

J52o77s69e80f 24H65e80j98n71a

11. 11. 2013 17:24

Nevolil jsem, nesoudím, se zájmem jsem si přečetl. Věřit vám zatím nedokážu, ale počkám. Jenom spíše technickou připomínku. Psal jste to sympaticky věcně, spíše jako komentář. Ten "napravený pan Chovanec" mi z toho vylezl jako zbytečný.

0 1
možnosti
IM

I76v76o 72M18i14l89d14a

11. 11. 2013 14:28

pana Babiše jsem nevolil a vím proč. zda-li se mýlím či nikoli se jistojistě ukáže a pak, za ty - možná, ale rozhodně max. - čtyři roky, svůj případný omyl přiznám. dokážete svůj případný omy přiznat i vy "druzí"?

1 1
možnosti
PF

P79e16t17r 83F86o18j44t62í69k

11. 11. 2013 14:27

Milý Andreji, je mi docela jedno, na co se ptají ostatní novináři. Já nejsem novinář. Já jsem "pouze" ten, co věnoval ANO2011 svůj hlas. Já bych chtěl jenom vědět, jestli to myslíš s tím Sobotkou vážně. Já mu totiž nevěřím ani nos mezi očima. Čas je zmetek a myslím, že jednání s tímto člověkem je ztrátou času. Jsem obyčejný zaměstnanec, který pracuje skoro dvacet let v automobilovém průmyslu. Zažil jsem desítky jednání se zástupci VW, Audi, Škody ...ze všech koutů Evropy. Já tomu člověku prostě z osobního hlediska nevěřím.Je to bazilišek. Stejný jako prezident Zeman..Oni hrají hru. Hru, která nemá konec. A jim je to jedno. Víte Andreji, můj mozek je počítač.... alespoň podle mé ženy. Ten PC se chová úplně stejně ke mne jako k ostatním. Ön mi pořád před tím Sobotkou varuje....

6 0
možnosti
Foto

Pane Fojtík, mně ten Sobotka taky nesedí. Vždyť on už vládl a co z toho bylo?A tu mediální kampaň proti Haškovi, potažmo proti prezidentovi využil jako správnej křivák. Zbavil se oponenta. Navíc ČSSD se ještě od kmotrů neočistila.

4 0
možnosti
Foto

TAK. REALITA. JAK MOC SI KDO DO TOHO VSTOUPÍ, ERGO ŠLÁPNE, a co z toho vzejde, ukáže až čas. Tedˇje to i na Vás. Nevolil jsem Vás. Ale snažím se být realista, nikoli však ALIBISTA ! Někdy možná i trochu pesimista, když to blbě dopadne, tak jsem s tím počítal, když dobře, mohu být příjemně překvapen. ;-) Jinak ,,FURT SE DE". Zdravím ;-)

P.S.: nikdy jsem NIKOMU kamsi nelezl, ani tento můj  příspěvek není vyjímkou.Je toliko trochu lapidárním vyjádřením názoru či náhledu. S díky za pochopení.J.A.J.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik