Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Co řešíte? Vy jste jako " nový šéf Česka " rozhodl, že Váš koaliční parter - lidovci dostanou ohlodanou kost - dvě bezvýznamná ministerstva..., ale co to, Váš nový "podřízený" Bělobrádek má tu drzost to odmítnout a chtít víc.To, že za lidovce jedná Kasal i když není poslanec a nemá žádnou funkci, tak to je snad věc lidovců a ne Vaše.

1 2
možnosti
PK

P49a54v48e55l 20K73ř79í24ž

19. 12. 2013 5:39

Pane Bárto, tak rozhodli voliči v demokratických volbách. Ale stejně nevidím důvod Vaší hysterie...;-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Babis, rad vase "reportaze"ctu. Jen zde se dozvidame z prvni ruky co se deje v mistech kam my nemuzeme. Jen doufam, ze vydrzite jit smerem, ktery jste si vytycil a ze dosahnete v co nejvetsi mire cilu, ktere zlepsi hospodareni. Verim, ze duvera ve vasi osobu se zvysi, nebot co stale zde ctu je kritika, nesouhlas s vami i s vasimi ulmysly zmenit stat na hospodarsky uspesny. Chapu lidi, kteri maji uz dost tech komedii co politici dokazali predvest, tudiz nikdo nema trpelivost vydrzet, aby videl ze to jde jinak. Jsem jen pozorovatel  ktery zije v zahranici, ale fandim vasim snaham.

12 0
možnosti
MS

Pan Bělobrádek mi byl doposud docela sympatický, i když poslední dobou se mi zdá, že KDU-ČSL začíná sklouzávat do stejné polohy, jako kdysi za Josefa Luxe, když se z minimálního volebního zisku snaží vytřískat maximum podílu na moci i za cenu politického vydírání. Tomu napovídá i informace, že koaliční jednání táhne matador Kasal.

2 0
možnosti
MK

M33a95r97e97k 11K53ř12í31ž

16. 12. 2013 14:22

Mám dojem, že Bělobrádek byl pro volby - a tím byla úloha splněna  (!) - stejný maskot, jako Karel Schw. - prostě ty nitky tahají úplně jiní lidi s jinými a ne tak průhledně jasnými záměry

1 0
možnosti
Foto

Vážený autore. Nevím proč stále děláte potíže. Vždyť člověk ani neví jak Vás oslovit. Vlastně jeden musí napsat nepolitický „politik“. Protože kdybych napsal politik, tak bych se obával, zda Vám nenadávám. Přiznám, zatím jsem to nedělal, jen si právě stěžoval, že to s Vámi není jednoduché. Dnes zase. Říkáte, že pan Sobotka má smysl pro černý humor, Vy také nevypadáte na to, že k němu pociťujete odpor, tedy k tomu černému humoru, že. A teď mi řekněte, jak to s vámi dvěma pan Bělobrádek vydrží? Není to snad to nejpodstatnější ohrožení koaliční smlouvy. Já mám tedy strach. Já mám strach z lidí bez humoru.

0 7
možnosti
MS

Co jste to tady zase naplácal za nesmysly ? Vždyť to nemá hlavu ani patu ! 8-o

9 0
možnosti
Foto

Když se nebudete (jako skupina i jednotlivci) chovat jako idioti, pak by nastal zázrak, od ´89 zde neviděný - byli byste užitečnými politiky.

Já na zázraky nevěřím.

7 0
možnosti
MK

M74a19r30e13k 83K97ř59í37ž

16. 12. 2013 14:26

zkuste věřit konečně na tvrdou práci, je to jistější :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik