Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Babiš je pro mě prozatím velice nečitelný člověk. Stane se štikou která vyčistí ten zanešený, politický rybník, nebo naopak z něj bude žralok, který se nenasytně pustí do zbytků co tady zůstaly po jeho předchůdcích.

Jsem ráda za změnu která na naší politické scéně přišla. Výměna těch profláknutých stran nalila trochu naděje, ale nezbavila pochybností, co se budoucnosti týče.

Důvěřuj, ale prověřuj. Proto je lépe počkat s úsudkem a neukvapovat se.

Čas nám ukáže, zda byla naše volba správná, nebo jsme naopak, jako už vícekráte, naletěli prázdným slibům.?

4 0
možnosti

Můžete dát prosím jako příklad některého z předchozích politiků, který byl dle Vás čitelný?;-D

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den.

Nevím, třeba se neshodneme, ale pro mě byl čitelný pan Lux, ten se mi jeví jako nejsolidnější v politik z doby po revoluci.R^

0 0
možnosti

To je sice pravda, ale stejně to neuhlídal, zrovna za něj jsem potřeboval něco na Ministerstvu zemědělství, kde jsem navštívil pár kravaťáků rozvalujících se v křeslech, a jeden vedle druhého očekávali kdy něco konkrétního vybalím, no tak jsme to akutně zasse nepotřeboval a tak jsem zase odešel, ale aspo%n jsem hned vše pochopil na začátku 90. let, že papaláší na ministerstvech jsou neprůstřelní

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, dokázali nám tu politiku pěkně znechutit. To co se tady za poslední léta odehrává náš stát pěkně vyždímalo. Jenom se točíme kolem problémů a nejsme schopni je řešit i když už občas se na ně poukazuje.

 Konečný výsledek, téměř zaniklo učňovské školství, zlaté české ručičky sedí na vysokých školách, které pro své udržení značně snížily úroveň a mladí po vystudování pobíhají mezi pracákem a sociálkou, protože mozkové kapacity nestačí na manažerské posty a výuční list chybí. Ti co naopak jsou dobře připraveni, ať se to týká práce v úřadech, ve školství a na jiných lukrativních postech, nemají šanci, protože většina těchto míst je obsazena pracujícími důchodci.

Nemůžeme se tedy divit, že se potom využívá všech sociálních výhod, které náš stát někdy i štědře nabízí a zvážením pro a proti, se vybere ta lepší možnost. K tomu ještě nějaká ta práce na černo a je zaděláno na průšvih.

Stát nemá z čeho brát, nedokáže si ohlídat daně, ale vydává stále více.

  Tady když se neudělá pořádek, neotevře se pro mladé pracovní trh, nepřizpůsobí-li se poptávka nabídce, budeme se stále motat v bludném kruhu.Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 88
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5612x
Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky.

Seznam rubrik