Diskuse

Neblokuju internet, blokuju jen černý hazard

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Politické PR na stránkách blogu idnes? Já myslel že je to přísně zakázane 8-o

0 0
možnosti

T36o17m71á95š 60M18a55l22ý

21. 2. 2016 21:33

Prý "Podnikatel, okolnostmi (a českými politiky) donucený jít do politiky. "

Kéž by jej okolnosti donutily z politiky odejít. Až se to stane, bude to slavný den.

2 1
možnosti
Foto

J28i69ř10í 39L67i31b82e83r

21. 2. 2016 11:13

Za celý svůj život jsem do hracího automatu hodil přesně jednu korunu. Víc jsem do hazardu neinvestoval. Kdyby se lidem vysvětlilo, že nikdy nevyhrají, bylo by to pro společnost prospěšnější. Lépe řešit příčiny, než důsledky.

2 0
možnosti

Měl jsem za to že na iDnes se blogy politiků mažou.

1 1
možnosti

Nikde jsem nenašel tlačítko na nahlášení závadného obsahu v blogu. Článek je politické PR a takové prý dle redakce iDnes sem nepatří. Prosím o smazání tohoto blogu.

2 3
možnosti
Foto

Já bych to tady nechala, jen ať si lidé přečtou, že je nečeká nic jiného než požadavky na čím dál tím větší zdanění a současně čím dál tím větší omezování. A v důsledku čím dál tím většího zdaňování, čím dál tím větší zdražování a současně požadavek na další zdanění, protože po zdražení všeho, budou lidé méně nakupovat, takže výběr daní bude nižší, a tak dále. Až do úplného ožebračení nás všech, protože šetření státních výdajů se nedaří a nedaří, takže hitem dne je danit všechno a zajišťovat výběr čím dál tím většího množství daní. Jen se tak nějak "zapomnělo", že už kdysi dávno jeden chytrý člověk prokázal, že čím vyšší zdanění, tím menší ochota lidí daně platit a tím více daňových úniků. Ne snad že by nechtěli, jen prostě v jistém okamžiku už není kde brát. Ono i to zdanění má naštěstí své limity.

0 1
možnosti
Foto

Konzultace s Evropskou komisí? Tak to se máme na co těšit, to je organizace, která si s nějakými pravidly hlavu neláme. :-(

2 0
možnosti

Ano, sic tomu moc nerozumím, ale zdá se mi, že mluvíte rozumně, pane Babiši. Navíc, když si dá někdo jméno "pirát", tak příliš důvěry ve mně nevzbuzuje.

Držím palce. :-)R^

2 2
možnosti
Foto

To je panečku volební kritérium! Jmenuje se to "ANO"? Tak to je důvěryhodné. Jmenuje se to "Piráti"? Nedůvěryhodní, ignoruji. A já si vždycky lámal hlavu nad tím, kde Babiš sebral tolik hlasů... ;-D

Víte, že tu demonstraci projevem podpořily celkem významné tváře Českého Internetu? Ondřej Neff -- zakladatel Neviditelného psa, Josef Šlerka -- vedoucí katedry Studia nových médií Univerzity Karlovy, monitoruje online média a provádí statistiky sociálních sítí, Michal Feix -- ředitel pro právní a legislativní záležitosti Seznam.cz atd. Tito lidé jsou pro vás nedůvěryhodní?

4 1
možnosti

Ještě mi tam chybí obvyklý Babišův dodatek, že za všechno může Kalousek. :-P

1 4
možnosti

Ono je to obráceně. to Kalousek by se bez Babiše neobešel. Kdykoliv kdekoliv mluví, nezapomene podotknout, že za všechno může Babiš.

7 2
možnosti

Babiši to se opravdu tak bojíš? Proč si smazal diskusi zde . .. kde se psalo o blokaci na idnes pana Konvičky ?.. ;-ORv slaboch je Babiš Rv

2 5
možnosti

K96a46r32e43l 89B44o78k

20. 2. 2016 19:26

Babiš blokuje celou českou společnost, v podstatě převzal úlohu minulé KSČ.

4 6
možnosti